måndag 13 juni 2011

Sommarfest!!,

Nu går vi mot sista skolveckan och på onsdag är det skolavslutning, lustigt faktiskt att ha skolavslutning på en onsdag, men så är det i år. De här dagarna går åt att packa böcker, sätta in papper och städa ur bänkar och klassrum. Till nästa läsår blir det nog att flytta igen verkar det som, jag som haft ett så bra klassrum i år.

Helgen har varit riktigt lugn och skön, nästan så jag blev lite rastlös, hjälp hur ska det gå i sommar...:) hihi det går säkert alldeles utmärkt☺... I fredags var jag med mina kära kollegor i VOK på sommarfest och som vanligt hade vi jätteroligt och riktigt trevligt förstås. Vi började med att grilla och i år blev det tyvärr att vi fick äta inomhus för vädret var inte det bästa, men det blev jättemysigt i alla fall... Sedan körde vi några lekar... OJ vad roligt det var och tävlingsinnet kom fram till 110 %... Jag tror att bilderna nedan talar för sig själva.... vi springer så kameran har inte en chans att hänga med... ☺






Dags för första leken...



Vinnande laget...


Men vi ger oss inte så lätt hihi...



Äntligen vann vi också...:)



Snacka om att tankeverksamheten är på topp i den andra leken ☺


SICKET HÄRLIGT GÄNG!!!!!!!!!!!!







Må så gott kära bloggläsare!!
Kramar Marie!!

Inga kommentarer:

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...