torsdag 30 juli 2009

Sommaren är annorlunda!

Sommaren är en annorlunda tid på alla sätt och vis. T.ex. rutiner blir annorlunda, man orkar vara social, man gör annorlunda saker och man träffar folk som man vanligtvis inte träffar annars. Denna sommar har vi haft flera besök som vi inte träffar så ofta. Igår kväll kom Anders "Ragge" och hans tjej Tilla från Malmö på besök. Anders är en spelkompis till Dick från Extremes tiden, och för två veckor sedan var John och hans tjej här, också från Extremes och Eva Simonsson, Steves fd. var här på besök förra veckan. Och jag tror inte det är slut än för sommaren är faktiskt inte slut...

Igårkväll fick det bli lite enkel sommarbuffé, Quinoasallad, grillade kycklinglår, majskolvar, tomater och blandade korvar och sedan hade jag gjort en västerbottenostpaj och så lite såser, ost kex och bröd. Gott och blandad helt enkelt... Det var i alla fall mycket trevligt och fastän jag bara träffat Tilla en gång tidigare så var det hur lätt som helst att prata med henne. Johanna och Elina var också med och åt men sedan skjutsade syrran Elina på fest för det var Harrykväll. Johanna var med oss under kvällen och så packade hon sina väskor till Emmaboda för 3 dagars festival...

Trevligt att så många kikar in här.

KRAMAR!!

Inga kommentarer:

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...