onsdag 22 juli 2009

Moster Laila!!

Min kära lilla moster hon lagar så god mat och för att inte tala om att göra god tårta, MUMS!! Ja nu så äntligen fick hon ihop det moster Laila, att jag och bror min med familjer slulle hälsa på. Dick och jag kom förstårs ensamma, ja våra barn är stora och har annat för sig nu för tiden...

Efter något återbud blev det i alla fall av och vi blev bjudna på god kyckling med färskpotatis. Efteråt blev det givetvis en god tårta med blåbär och smultron. Mamma var med också och när systrarna träffas blir det mycket prat om allt och inget. Vi var lite trötta så det blev inte så sent vi var ju som sagt i Oskarshamn igår och det blev lite sent...

Laila o Janne

Laila, Linus o Karin

Laila, mamma o jag

Idag blir det nytt hälsa på besök!
SEE YOU!

2 kommentarer:

Eva Simonsson sa...

Åååå herregud va mycke jag har att ta igen o läsa...hi hi hi
kom ihåg din bloggsida hela vägen hem till Målilla trots bra men kort minne...shit va ja kan va..??
Tack för en trevlig afton i er flotta våning, vi hörs !!

Marie sa...

Ja det var riktigt trevligt att träffas. Bra minne har du också...

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...