lördag 18 juli 2009

MERA GRILLA!!

Till sommaren hör grillning sägs det ju, men det har inte varit så mycket faktiskt, än kanske jag ska tillägga. Det blev i alla fall en grillkväll till igår på vår lilla balkong. John och hans Anna från Stockholm var i Småland och kom på besök till oss. Det blev ett par glas vin också men lugnt med tanke på morgondagen. Då bär det av till Kalmar för att se Svensson, Svensson.

Förmiddagen denna fredag innebar mer sol och bad i Borstingen, tur att vi har vår underbara brygga... Det blev betydligt lugnare denna dag utan barn. Idag det var jag, Johanna och Nicke och mor min med sällskap kom en sväng... Det blev en hel del läsning i Utvandrarna som snart ska Invandra....

See you later...

Inga kommentarer:

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...