tisdag 21 juli 2009

Oskarshamn

Denna vecka har Dick semester igen. Han gick in och jobbade förra, klippa gräs och rensa land görs inte av sig själv. Men nu har han 2 veckor till. Själv har jag 4 veckor kvar känns som en lång ledighet faktiskt, men jag klagar inte... Denna vecka blir i alla fall lite av en "hälsa på vänner vecka". En social vecka blir det och det är alltid trevligt.

Vi började hälsa på veckan med att åka till familjen Skedebäck i Oskarshamn. Lite halvmulet och ett par regnskurar på nervägen, men helt okej senare och vi kunde faktiskt sitta ute och grilla. Vi sov över och dagen efter satt vi och myste lite i solen (mellan småskurar) på deras altan. Hemfärd framåt eftermiddagen för vi ska ju fortsätta att hälsa på veckan, ikväll blir det till min moster Laila och hennes Janne.

Dick och Stefan i grilltagen!!
Ta hand om varandra på semestern kära läsare!!
KRAMAR MARIE!!

Inga kommentarer:

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...