tisdag 28 juli 2009

Slappdag!


Morgonpromenaden blev av. Kaffe och bok på balkongen. En ganska skön och ljummen förmiddag, trots att solen lyser med sin frånvaro... Denna dag blev en sådan dag att den bara gick trots att vi inte gjorde något nämnvärt, förutom en sak, jag sorterade bilder till en mapp som ska brännas och framkallas. Hörde att Thornberg har erbjudande i augusti på framkallning av digitalkort...

På kvällen kom Christopher hem med lite kartonger som ska upp på vinden, hans mamma flyttar ut från lägenheten nu till den sista. Han hade också med sig fotografier som vi roade oss med under kvällen till intag av varma mackor och allsång med Lotta på Lisseberg...

Systrarna har lite roligt när de tittar på Offe som liten!!

KRAMAR!!

2 kommentarer:

Eva S sa...

Åååå Lotta på Liseberg, såg du att jag var i publiken då`? Gissa om Fanny var glad över att se Johan Palm...hi hi

Marie sa...

Nej tyvärr såg jag er inte, men jag läste på Facebook att ni var där. Trevligt!!!, förstår om du har en dotter som svävar på moln nu.

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...