söndag 26 juli 2009

TJEJTRÄFF!!


Äntligen blev det av att bara vi tjejer träffades. Först pratade vi om att träffas hos mig och sedan äta ute och ev. besöka den nya rockpuben, men sedan tyckte jag att det kunde vara roligt göra det lite mysigt med god mat och äta hos mig och sedan gå på pub... Ja nu blev det så att vi träffades hos mig, chillade lite på balkongen med martini och lite smått och gott att äta och sedan hade jag gjort oss varsin plankstek, vilket kändes som lyckat. Sedan blev vi liksom kvar här och pladdrade på, fikade lite på glass, bär och kaka, kaffe och likör. Spelade lite spel och sen, ja var klockan nästan halv två och Mia stackare som skulle upp och jobba. Men summa summarum en trevlig och lyckad kväll med BARA TJEJPRAT med vännerna Annika, Mia och Ann!!!!


ANN


MIA


Annika, Mia och Ann skålar!



Ha det gott kära läsare!!

Inga kommentarer:

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...