tisdag 2 december 2008

Regn och rusk!

Åh, vad det tar emot denna vecka. Jag är trött från helgen, ute regnar det som värsta höstrusket, det är mörkt och jag ska ge mig på att skriva lite på vår kvalitetsredovisning. Ja, ni hör vad tungt det är. Jag längtar till vit snö, tända ljus, julbak, julklappsköp och lite allmänt julstök. men hela tiden kommer det något annat ivägen. Just det jag har en engelska kurs att ta tag i också. Nej fy vad neg jag är idag, måste skärpa mig.

Imorgon ska jag träffa mitt gamla arbetslag från år 4 och det ska bli så trevligt. Vi ska till Anders och vi har köpt en present till Petters lilla Tuva. Anna har jag inte träffat på länge ska bli roligt att ses och blarra lite. Sedan ska jag faktiskt vara ledig på måndag för min vän Lena och jag ska ta med våra tonårsdöttrar på vår årliga Ullaredsresa Jippie!! Då kanske det kommer att infinna sig lite julstämning, för där får jag nog köpa de flesta julklapparna.

Ann och jag tog en timmes kvällspromenad och vi blev helt dyngsura, så det blev att tina upp i duschen, men jag är fortfarande frusen så nu blir det nog att krypa ner i sängen.
God natt!

3 kommentarer:

Ann-Sofie sa...

Hej Marie...det gick bra ekonomiskt...entre´n tog in 15.300, försäljning lite sämre 5.000, lotteriet bara 2.300 nåt,annars brukar det ju va runt 4000 i vinst, så vi sålde lite mindre med lotter, men mycket bra inkomster ändå ju...Hoppas du känner dig mer laddad imorgon, visst är höstrusket trist?!
Kram Annso

Ann-Sofie sa...

hej marie, ska skriva upp 2 dvd till dig då, bara så du vet...
Kram Annso

Ann-Sofie sa...

nej just det, om man jämför med förra året... men första julen när de kostade 2kr st var nettovinsten 4000, men jag är nöjd vilket som!
Och nu hade vi ju inte mer priser heller, det var ju jättebra att så mycket priser gick åt!

Annso

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...