torsdag 25 december 2008

Juldagen

Ja idag hade vi en ordentlig sovmorgon. Det var riktigt skönt. Dagen har varit slapp, men det var nog behövligt. Imorgon har vi ett stort släktkalas, Dicks släktingar ca 30 st kommer, men vi har som tur är knytkalas.

Vi var en sväng och hälsade på svärmor och svärfar i Storebro på eftermiddagen. Sedan gick jag faktiskt ut på firtsclass och kollade läget. Lars i vår grupp hade skrivit och läst vår webtidning och hade lite frågor runt det. Det var jättekul tycker jag. Vi är verkligen stolta över vår tidning, och det är bara vår klass som gjort den. Ni som inte läst, gör det!! Adressen står i någon tidigare blogg. Nu blir det inte mer jobb! Jag ska ta nya tag i helgen.

Ha en lugn och skön juldag!

Inga kommentarer:

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...