onsdag 3 december 2008

En bättre dag!!

Idag är jag lite piggare, trots att morgonen började med att jag blev av med mitt minutenkort för att jag helt plötsligt efter flera år inte kom ihåg min kod. "Irriterande"Måste vara lite fullt i hårddisken. Men dagen har annars varit bra med luciaträning och lite arbete med kvalitetsredovisningen och faktiskt har jag haft lote egen planeringstid...

Kvällen var också riktigt trevlig när vi var hos Anders i Grönlid. Vi blev bjudna på mat och jättegod fika, som vanligt är Sofia helt fantastiskt duktig på att baka. Trevligt också att Petters Sara och lilla Tuva var med. Vi hade köpt med en jättegullig liten kläd till henne, och jag satt och gosade med det lilla pyret, såå sööt hon är!! Det var också roligt att träffa Anna och språka lite med henne. När vi skulle åka hem så singlade det ner snö, härligt. Får se om det ligger kvar det är ju fortfarande plusgrader.

Hej svejs!!
Marie

Inga kommentarer:

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...