måndag 22 december 2008

Inflyttningsfest



I lördags hade vi en trevlig liten inflyttningsfest för de som hjälpte oss att flytta. Jag stökade hela dagen med en buffé och så hann jag ut en sväng på Tomasmarken. Klockan 18.44 anlände gästerna och vi åt, drack, spelade spel och hade det riktigt trevligt. Klockan var nog 2.00 när vi gav upp.

Nu är det julstök som gäller på Storgatan och idag har jag gjort köttbullar, julgodis, haft besök av Linus och vi har spelat spel. Sedan var det dags att ge sig ut och handla all julmat och några julklappar förstårs!! På kvällen blev det knäck kok, som tyvärr blev en anings mjuka. Sedan har jag slagit in alla julklappar, och Dick tog in granen, sååå vacker den är...

Imorgon är det dagen före dopparedagen!!

Inga kommentarer:

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...