söndag 30 november 2008

Aktiv Ungdoms julavslutning!!







Nu känns det så där tomt igen, efter dessa intensiva dagar så är det över. Men vilken helg!!! Vår julavslutning har gått av stapeln och det har varit helt fantastiskt. Vilka duktiga ledare vi har, och alla barn och ungdomar som dansar hos oss WOW! Sedan är jag en väldigt stolt mamma till två jätteduktiga tjejer. Johanna som konferencie och hon hade även gjort koreografin till ledardansen, som var ett riktigt könslorus. Sedan Elina som ledde tre olika fantastiska danser och var med och dansade i två. Ja, inte underligt att man blir stolt...


Själv hade jag ansvar för lotteriet och hälsade hela församlingen välkommen, och kom på att det var sista gången, för i mars avgår jag som ordförande, kommer kännas lustigt, men Elina slutar ju i vår och då blir det naturligt för mig att sluta. Kommer nog att fälla en och en annan tår i maj.


I lördags hann tjejerna och jag faktiskt klämma in vårt årliga lussebak också. Johanna blev nöjd som fick med sig lite lussekatter till Stockholm.
Nu ska jag försöka sova fastän att musiken fortfarande dunkar i huvudet. Visst jag har nästan glömt att det är första advent och Johanna har åkt och kommer nu inte hem förrän till jul men då är hon hemma en vecka. Vad mysigt!! Nu kan man börja tänka på julen

Tänd ett ljus och låt det brinna!
God natt!

1 kommentar:

gitgigi sa...

Hej.. o tack för alla goda råd!!! Kramis

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...