tisdag 16 december 2008

Releseparty


Slutspurten ligger i nu. Idag hade vi julpysseldag och jag har bakat lussekatter och pepparkakor på min station. Sedan fortasatte jag att baka när jag kom hem. Men skoldagen idag avslutades med ett Releseparty, för idag släpptes Astrid Lindgrens skolans första webtidning, som vår klass har gjort. Häftigt vaa? Tidningen heter ZOOM och eleverna har varit indelad i olika redaktioner som de själva har fått sökt till. Ett riktigt spännande projekt har det varit. Gå gärna in och läs tidningen, adressen är; webnews.textalk.com/zoom/

Hoppas ni får trevlig läsning!
God natt!

1 kommentar:

Ann-Sofie sa...

Hej Marie, lova en plats du, det får vi lösa...det där med statistiken får jag återkomma med, kommer inte ihåg hur jag gjorde, eller kolla en sida som heter susnet...kanske var där...
ska kolla...Ha ett riktigt skönt jullov!
Ann-Sofie

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...