tisdag 1 oktober 2013

Helgen!

Hej sköna nya vecka!!! Jag har haft en härlig helg!!! Vi har bl.a. besökt i Anette o Tony i Västervik, en vän från gymnasietiden. Faktiskt så har vi hållit kontakten sedan dess, Anette och jag. Det var på barnskötarutbildningen i Kalmar som vi träffades och sista året bodde vi även i samma korridor på ett studentboende på Stensöskolan.


Dick och jag passade på att gå en sväng på stan först innan vi intog fika hos Anette o Tony. Efter det blev det en Martini och en stund senare god mat och lite vin och sist men inte minst efterrätt....:) Framåt nattkvisten satte vi oss framför datorn för att kolla boende på Koh Lanta till Anette o Tony, som förhoppningsvis kommer och hälsar på mig i slutet av januari :) Så himla kul!!!


Nu äntligen har vi kommit till oktober månad, lite lustigt för det brukar verkligen inte vara en månad jag längtar efter :) Men nu börjar nedräkningen:):) och jag längtar och väntar så det värker ☺☺☺

Kram till er fina bloggvänner!
Marie

Inga kommentarer:

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...