tisdag 8 oktober 2013

En annorlunda vecka för både elever och lärare må jag säga, temavecka, där temat är VÄNSKAP. På förmiddagarna har vi blandat elever från F1-år 6. Och då går de runt på alla möjliga stationer som bild, lek, svenska, drama, musik, idrott, pyssel m.m. Efter lunch har år 4-6 elevens val där de valt på många olika aktiviteter och ämnen. Jag har skrivarverkstad med ett gäng tjejer från år 4-6, riktigt rolig vecka, men ack så jobbigt det blir när inget är som vanligt och all ens planeringstid försvinner.

Förra veckan hade vi lärare ytterligare en trevlig rolighet:), vi hade friskvård, där vi fick välja på lite olika aktiviteter och jag valde innebandy, som var riktigt roligt, men också superjobbigt och jag hade en fruktansvärd träningsvärk flera dagar efter...:) Verkligen inte muskler som jag brukar använda...:)


Ha en fortsatt trevlig vecka!
Kramar Marie!

Inga kommentarer:

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...