söndag 6 oktober 2013

Väntans tider!

Ja så var det helg igen.... En helg som först inte skulle innebära något speciellt, men som överraskade rejält :) Först hörde Mia av sig i början av veckan och ville ha tjejträff och i mitten av veckan ringde Johanna hem och överraskade med att de skulle komma hem till helgen :) Så som sagt i fredags var jag och några brudar hemma hos Mia och åt god exotisk bricka, drack vin och tjattrade som bara vi tjejer gör :) och vi hade det allmänt trevligt och mysigt :)


Johanna och Nicke stannade i Horn i fredags men Dick gjorde dem sällskap eftersom jag var bortbjuden.  Men de kom alla hem på lördagförmiddagen så då packade jag matsäckskorgen och vi gav oss ut för att ta upp bryggan. Sedan grillade vi hamburgare och korv och njöt av höstens alla skiftningar:)

Vissa arbetade medan andra satt och käkade chips :)
 Och här hjälper vi visst till och tar i lite :)
 Eller inte :)

Dags för grillning, efter hårt arbete!

Ja ytterligare ett hösttecken är ju att bryggan och båten är på land, och nu är det gjort i alla fall. Och vi är som sagt inne i oktober och familjen går i väntans tider :). Syrran passade på att gosa lite extra med bebis där inne i magen, och hoppas att nästa gång hon är hemma ligger DEN inte kvar där inne utan att moster istället får gosa på riktigt ♥....

 Mina finaste
♥♥♥

"En fördel med att vänta barn är att man vet var man har dem "
 Haha!!

Kram till er och njut av veckan!
Marie


Inga kommentarer:

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...