söndag 13 oktober 2013

Väntar och längtar!

Söndag kväll och vi kommer precis från Horn, har pysslat om Elina och magen ♥ och vi bara väntar och längtar....... med stor spänning.Hon känns rätt så färdig nu, tycker jag :) Det mesta är ju förberett, och sängen står där och gapar så tom :)



I fredags var Dick och jag och åt thaimat på en ganska nyöppnad thairestaurang i Vimmerby "Lilian Lotus". Det var så himla gott och personalen var riktigt trevlig, till och med kocken kom ut och frågade om det smakade bra:) Det var också väldigt prisvärt så det kan varmt rekommenderas:) Vi trängdes ju inte precis därinne, men det var många som kom och hämtade mat, men visst skulle det vara trevligare om det var några fler bord upptagna en fredagskväll.
Lilian Lotus!

Önskar er fina bloggvänner en fantastisk vecka!
Kram Marie!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis Mormor&Morfar! :)
/Madde

Marie sa...

Tack snälla Madde!
Det känns helt fantastiskt, men jag/vi har ändå inte riktigt fattat :)

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...