måndag 21 oktober 2013

Vilken lycka!

Jag har varit med om en alldeles fantastisk helg, helt ofattbar, och alldeles underbar...:) Så mycket kärlek och lycka, helt obeskrivligt ♥ I helgen har familjen har varit samlad och firat vår nya familjemedlem, Elina och Tommys fina son Timo ♥
I fredags var jag och träffade mitt första barnbarn för första gången, åh så fin han är...
♥♥♥
Stolt mormor!
I lördags var familjen i Horn och firade! 
 SKÅL!!
 Presentdags!
Stolt mor och moster!
 Stolt morfar!


I söndags kom Timo med familj för att hälsa på oss. Med det var några som hade svårt att slita sig, för att åka hem till Stockholm!

Hej då finis ♥

2 kommentarer:

Ann-Sofie sa...

Men jösses Amalia, så himmelens söt! Måste vara helt underbart att få bli mormor! Grattis till er alla!
Kram Annso

Marie sa...

Ja du Annso, det går liksom inte att förklara lyckan. Tänk att sitta där med ett underbart vackert nytt litet liv och tänka att det är ens barns barn ♥.... Helt ofattbart, men en fantastisk gåva :)

Kram!

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...