torsdag 5 juli 2012

SOL och VÄRME!

Igår var det en riktigt underbar dag måste jag säga. Morgonen började med en timmes promenad med Jeko och sedan hade jag tänkt ta med honom ut till bryggan, men då ringde Elinas kompis My och ville låna honom för att leka med sin Zacco så jag blev själv ut. Jag hade ändå en riktigt skön och varm eftermiddag där på bryggan och jag njöt av stillheten och lugnet och hann med att läsa rätt många kapitel. :)

Men efter jobbet kom Dick ut med trädgårdsmöblerna och grillen så det blev grillat till kvällsmat ute vid bryggan. Och vad mer, jo jag tog faktiskt mitt premierdopp, för kvällen till ära visade badtermometern 21, 5 grader...:) Inte var det varmt men riktigt uppiggande ☺...



"Verkligt överflöd är att sakna behov"
Kramar Marie!

Inga kommentarer:

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...