söndag 29 juli 2012

Hemma igen!

Jaha då var man hemma i svedala igen efter en helt underbar semester i Santorini.:) För två veckor sedan satt vi på Arlanda gate 39 och hade två efterlängtade veckor framför oss. Men som sagt när man har det roligt går det fort, för vi har haft det helt fantastiskt :) Mycket sol,bad, god mat o dryck, härliga promenader i den verkligt fina naturen på Santorini.

Att det varit några fina dagar med riktigt fint väder här hemma tycker jag är trevligt för alla som varit lediga. Men det roliga är att man får både sms och kommentarer på fb som måste tala om att nu har vi minsann fint väder och varför ska man åka utomlands då ? Ja nu är det så att vi åker utomlands varje sommar, jag har ju liksom sommarlov :), det var faktiskt femte året i rad som vi besökte Grekland. Men som sagt jag njuter av varje sekund där vare sig det är fint hemma eller inte, jag njuter av att bara komma bort, inte städa, laga mat, tvätta, bädda eller handla, att bara få vara och njuta av värmen, vakna varje morgon av en klarblå himmel som håller sig hela dagen och för att inte prata om dessa helt magiska kvällarna :) Dessa veckor lever jag på långt fram i höst när mörkret gör intåg....

Nu kommer jag att fortsätta lägga ut bilder i några dagar och berätta mer om om våra  upplevelser från Santorini ♥ Jag kan verkligen rekommendera er att åka på semester dit :)



























Idag har vi mellanlandat i Stockholm,vi kom hem inatt och tog då Arlanda express, tunnelbanan och sedan buss för att komma till Lidingö, men skönt att slippa åka de 30 långa milen hem. Vi väntar in Johanna som jobbar sin sista dag och följer ikväll med oss hem.

Massor kramar till er som haft tålamodet att vänta på mina inlägg!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Det ser underbart ut! Och jag förstår dig precis, det blir verkligen semester att åka utomlands :) /Madde

Maria L sa...

Ni verkar ha haft det alldeles underbart :) Semester är att bara vara och inte göra alla måsten hemma! Ha det så bra så ses vi snart!

Marie sa...

Jag håller med er båda:) Maria snart syns vi, det är inte klokt vad fort det går. Madde du har väl också Greklnad som favvoland? :)

Anonym sa...

Oh ja, vackra Grekland! Hoppas jag kan flytta till Rhodos när jag blir pensionär :) Fantastiska bilder! /Madde.

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...