onsdag 18 juli 2012

SANTORINI!

Hej alla trogna blogglasare. Det ar verkligen inte latt att fa till det har med blogginlagg precis. Forst har jag forsokt att blogga igenom min telefon, men det ska tydligen till en speciell app for det, och nu nar jag antligen har hittat ett litet intenetcafe gar det inte att publicera bilder. Ja, ja jag far val helt enkelt bara beratta hur vi har det.

Santorini, en grekisk o, sakert den vackraste. En liten pittoresk o ar det och pa fredag ska vi hyra bil och aka och se oss omkring pa on. Vi ska aka till huvudstaden Fira och givetvis till Oia och se den beryktade solnedgangen. Annars har vi det mycket lugnt och skont, ligger och solar, laser och lyssnar pa musik och lite nedladdade sommarpratare och sa..:) Vi badar faktiskt ocksa en del, det kan behovas i alla fall har om dagen nar termometern stod pa 43 grader, dagen efter gick det ner till 35 och idag sa dar normalt ca 27-28 grader. Det har ocksa borjat blasa en del och det ar skont med lite flakt i varmen.

Vi har ocksa lyckats att flytta idag, ja byta rum alltsa. Vart forra var val inget vidare och laget var val inte sa bra heller, vi sa inget, men de fragade anda om vi ville byta rum och vi fick valja pa tre olika :) Maste saga att de ar otroligt gastvanliga har. Nu ar det dags att ge sig ut pa kvallens restaurangrunda. Vi forsoker hitta dem utan inkastare och de som inte direkt ligger pa strandpromenaden, for vi har kommit pa att de ar de basta :) Hoppas att jag under dessa veckor ska forsoka fa in lite bilder ocksa.

Massor med soliga kramar till er fran Marie!

Inga kommentarer:

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...