fredag 20 juli 2012

Hej igen!

Idag gor jag ett nytt forsok att lagga in bilder men tyvarr gar det inte. Men tankte uppdatera er lite i alla fall. Helt pa latsidan ligger vi inte for varje morgon fortsatter vi att promenera sa svetten rinner. Vi har ju ett berg precis vid oss och dar brukar vi vandra upp i rask takt sa benen kanns tunga som bly efterat. Sedan brukar det bli en eftermiddagssimtur i poolen nar vi kommer fran stranden.

Vad kan jag saga om Santorini da, jo till skillnad fran Kreta ar det mycket lugnare vad galler det mesta, en liten och lugn flyplats, lugnare med folk overhuvudtaget, det verkar inte vara ett smabarns- eller ungdomsstalle...:) Sa det passar ju oss medelalders hihi... Havet ar for ovrigt klarare, renare och kallare for det ar ju Egeiska havet har. For ovrigt ar maten lika god :) Imorgon tar vi bilen och kollar lite mer pa det som ligger utanfor Kamari sa jag aterkommer :)

Kramar till er fina bloggvanner!

Inga kommentarer:

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...