torsdag 12 juli 2012

Packning!

Nu mina vänner är det packning som gäller här på Storgatan!! Åh det är så svårt, man vill ju ha med sig så mycket och det behövs så lite ☺... Men det är alltid roligt att ta på sig en fin sommarklänning om kvällarna när man ska ut och äta och mysa...:) De där sommarklänningarna är inte så välanvända denna sommar om man säger så...

Vi brukar åka utomlands varje sommar, det är så när man är lärare att man får hålla sig till lov. Det är många som tycker att det är lustigt att åka när det är sommar här, men som sagt man vet ju aldrig hur somrarna blir här. Och i år känns det helt perfekt med en utomlandsresa just precis nu... Men jag åker inte bara för solen och värmen, för det är också de underbara kvällarna som är sällsynta här i Svedala och så är det att bara komma ifrån, komma ifrån plock, disk, matlagning, tvätt, städning och allt handlande som sker dagligen trots att man är ledig. Men jag hoppas verkligen på lite sol till alla som är hemma i Sverige, för jag får det garanterat...:) Vi behöver ha sol för att orka den långa och mörka vintern...

När Johanna var hemma på semester passade Emma på att fota henne, och det gjorde de hemma hos henne vid sjön Hulingen. Johanna behöver samla på sig lite foton till sitt kommande cv, det är ju som sagt dags att börja tänka på jobb i framtiden. Korten är i alla fall hur häftiga som helst. Hon är riktigt duktig Emma Jansson och modellen är inte så tokig hon heller ♥....







Kramar till er fina bloggvänner!

Inga kommentarer:

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...