söndag 8 juli 2012

Fy skråen....

Den 7 juli var datumet som vi väntat på ett tag för då var det nämligen dags för "Fy skråen vilket härj" och vi hade en tid planerat en gäng att vi skulle till Hultsfred denna kväll, eftersom Dick spelar i Wild Rover som var ett av banden som skulle spela, de andra var Livens och The Hwillagers...:)

Nu blev det till slut bara jag, Mia och Anders som åkte ner, men vi hade himla roligt i alla fall :) Jag blev hembjuden till dem innan på god mat, dryck och efterrätt och sedan blev vi nerskjutsade till Hultan. Väl där kom givetvis regnet som skulle hålla sig borta till sena natten, men så blev det icke... Vi klarade oss bra ändå, det fanns ju tak att krypa under där de hade baren och dansbanan så det var bara när grupperna spelade på stora scenen som vi blev lite blöta, men det gjorde ingenting, vi hade det så roligt att det kvittade haha.... Det var i alla fall en himla varm kväll, så vi behövde verkligen inte frysa...:)

Tack Mia o Anders för en trevlig kväll med er!







Alla grupper ut på scenen!


The best drummer ♥
Idag har varit en däven dag kan jag säga, men det får man ta. Det blev ganska sent och så, men vi hade ändå så inget planerat så det blev en segdag helt enkelt. Jag har börjar kollat lite på vad jag ska ta med mig, det är ju nämligen mindre en en vecka tills vi åker...:) Vi åker upp till Stockholm redan på fredag för att flyga från Arlanda lördag eftermiddag....

Önskar er fina bloggvänner en fortsatt fridfull söndag!
KRAMAR från Marie!

Inga kommentarer:

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...