lördag 24 juli 2010

Willy 50 år!

Vi fortsätter att ta det lugnt på semestern tycker jag... Dagen börjar med en timmes morgonpromenad och sedan blir det frukost med fil, macka och kaffe framför nyhetsmorgon eller balkongen. På balkongen kan jag sitta och njuta och läsa i timmar, trots att vi bor mitt i stan. Jag är jätteglad åt våra två balkonger, kunde dock varit större. Sedan blir det småplock, har städat några lådor i köket, går lite på stan och gjort några fynd på rean. Jag hittade en svart klänning för 79,50 kr och frågade om den verkligen bara kostade det, och visst det gjorde den, men jag fick två plagg och betala för ett, så det var bara att hämta en klänning till och ändå gick det bara på 79,50...:) Jag köpte också en härligt aprikos bikini för halva priset, sånt gillas!!!!!!

I veckan fyllde Willy 50 år, men då rymde han och Ann iväg till Berlin, men så lätt skulle han inte slippa undan tänkte vi så igårkväll blev han firad av mig, Dick, Anders och Mia och vi blev bjudna på grillat och hade en riktigt MYSIG kväll på deras altan....:)

WILLY 50 år!!!



Wow en bok om sten och vatten, men jag tror visst att Ann är mer intresserad...

15-pack coca cola var det i detta paket till Willys förtjusning!!!

Här har Willy på sig sin fina rosa tröja som Anders fixat till honom...
Idag är det en riktig städardag. Regnet har stått som spön i backen hela dagen, trots det har jag och Felix gått vår morgonpromenad, men sedan är det städning som gäller. Lägenheten behöver en riktig genomgång likaså vår trappuppgång som vi ansvarar för...
Tack o hej för idag!!

Inga kommentarer:

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...