tisdag 20 juli 2010

Grillning vid solnedgång!

Idag blev det äntligen bullbak på Storgatan, väldigt sena sommarbullar men bättre sent än aldrig. Är det någon gång som jag vill ha buller i frysen så är det på sommaren, men nu är det gjort...:) Jag satte igång efter morgonpromenaden med Felix och sedan hade jag tänkt en lite sväng till bryggan men det var väldigt molningt trots den kvava värmen, så jag styrde lite hemma istället.

Jag tog ett beslut att åka dit senare och passa på att äta kvällsmaten där ute. Så sagt och gjort, jag ringde Annika o Samuel så dem kom ut också och vi fick en helt underbar kväll i solen, det blev så varmt så grabbarna t.o.m. fick sätta sig i skuggan ett tag hihi... Annika och jag njöt av den varma kvällssolen...:)


Mmmm Annika njuter...

Lite för varmt i solen tyckte grabbarna...

Till fikat bjöd Annika på den goda bröllopstårtan!!
Tänk att kunna få njuta av en sån här underbar svensk sommar. Det är bara att tacka och ta emot och njuta så länge den varar. Det är fantastiskt att ha sommarlov och jag tycker faktiskt synd om dem som måste arbeta hela sommaren. Alla ungdomar som måste arbeta varje sommar hur många år som helst, t.ex. våra tjejer som slitit i många många somrar. Jag hoppas att ni snart kan ta en sommarsemester...:) Det är ni värda!!!!!!
Tillfället får inte försummas.
Ett precis likdant besöker oss sällan två gånger!
Kramar till er från mig!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tack för en mycket trevlig kväll.

Annika o Samuel.

Marie sa...

Tack själva för trevligt sällskap!
Kram!!

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...