torsdag 29 juli 2010

Trött på regn!

Regn o regn o regn, är rätt less på regn nu... Inte roligt när man har hund heller, vi är ständigt dyblöta Felix och jag... Jag älskar sol och värme och på sommaren ska det vara sol och värme... skulle faktiskt kunna ta en restresa imorgon för jag läste i tidningen att det ostadiga vädret skulle bestå resten av sommaren, huuu. Ja jag vet att det varit fint väder, men varför ska det bara kunna vara fint halva sommaren, normalt sett brukar det fina vädret komma i slutet av sommaren men i år kom det i början. Nu har jag fått klaga av mig, man ska inte klaga på vädret sägs det, men sådant här väder gör mig på dåligt humör och jag blir trött och le...:(

Nu börjar vår hundtid lida mot sitt slut och Felix husse och matte är på väg hem från Spanien nu. Både ledsamt och skönt, jag kan ju säga att jag fått en kär vän som går efter mig vart än jag går och är inte Elina hemma så gnyr han när jag försvinner, Dick duger inte hihi... Men samtidgt är det ett pass och eftersom han inte vill vara ensam eller utan mig eller Elina så får jag dåligt samvete att lämna honom själv... Nästa vecka kanske vi åker ett par dagar till Skåne eller Öland eller Söderköping eller ja, ja, någonstans allafall, vädret får väl avgöra lite. I helgen blir det i alla fall Kalmar för att se "Spanska flugan", ska bli riktigt roligt...:)

En Elina som kommer att bli riktigt ledsen när Felix åker hem, de har också blivit riktigt bra kompisar...
Hej så länge!

Kramar Marie!


Inga kommentarer:

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...