fredag 22 september 2017

Premiär Thriller night!


Ikväll har det varit premiär på Thriller night on tour. Vad är det kanske ni undrar? Jo, en fantastisk show, en tribute i sann Michael Jackson anda, en riktigt fartfylld show med otroligt duktiga musiker, sångare och dansare :). Jag är så klart oerhört stolt över vår dotter som är en av två tjejer som dansar i showen. Som hon lever för detta... Det är genom Stage dream produktion hon är anställd och för 2 veckor sedan åkte hon ner till Hässleholm för att börja repetera. Så klart ett riktigt slitigt jobb med dans i ca 1
10 tim per dag. Men det här är hennes liv, hennes dröm som hon kämpat för att står på scenen och dansa. Jag är så glad, så stolt, hon är verkligen värd detta, vår fighter och kämpare som inte ger upp i första taget :) Älskar dig!❤️

Vi presenterar medverkande i höstens stora showupplevelse "THRILLER NIGHT ON TOUR"!

JOHANNA LINDQVIST - DANCER 
Johanna är utbildad vid Balettakademiens treåriga yrkeslinje i Stockholm samt Broadway Dance Center i New York. Hon arbetar aktivt som professionell dansare i hela Sverige och har medverkat i olika nöjesproduktioner som Idol TV4, Lena Philipssons "Min drömshow", Husdansare i Hanna och Amandas "The Golden year gala", som dansare i årets julkalender, Cabarétshower, reklamfilmer samt modevisningar för bl.a. Triumph och Peak Performance. Johanna undervisar även vid ett flertal skolor i Stockholm bl.a. Balettakadmien och har koreograferat till flertal dansvideos och showproduktioner runt om i Sverige. Missa inte när Johanna bland annat svänger loss i sina klackar i THRILLER NIGHT - The King Of Pop!
❤️

Johanna i black and white!
Turnén började som sagt ikväll i Helsingborg och imorgon fortsätter de till Halmstad. Sedan kör de fredag och lördag hela hösten. Den 6:e okt kommer de till Växjö och den 13:e till Kalmar. Då åker jag och ett tjejgäng ner och äntrar Kalmarsalen för Thriller night. Nu är det ju så att jag vet vad jag pratar om, eftersom denna show gick förra hösten i Hässleholm och jag var där, så jag vet att den är helt fantastisk :) Den är verkligen värt sitt pris, så har ni inte bokat, GÖR DET!!! Det är bara att gå in på Stage dream produktion och kolla vart ni vill gå... :)
Jag håller mina tummar för att er turné ska bli en succé och att allt ska gå bra. Jag ser fram emot turnén och längtar till Kalmar :) :) och att jag så klart får träffa och krama min älskade dotter Johanna! 
Premiären gick bra! :) :) :)

Ha en riktigt skön helg alla bloggvänner! 
Kram Marie!
❤️

Inga kommentarer:

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...