fredag 25 augusti 2017

Fredagsfeeling!

Fredagsfeeling... alltså vad man njuter av fredagen när man jobbar i veckorna, denna känsla kommer man ju inte riktigt åt annars :) Det känns alla fall riktigt bra och helgen kunde inte börjat bättre, lägenheten är städad, god mat lagad och har avnjutits med ett glas vin till, Johanna och Nicke kom hem, vi har haft lite roligt på snapchat och nu så leker dottern och pappan men hans nya leksak :)


Imorgon vankas det 70-års fest... partytält och allt står ock väntar på oss i Långbröstle. Min styvpappa ska ha partaj och hela familjen är samlad och som jag gillar det, när jag har alla mina fina hemma mår ja som bäst...

Önskar er alla en toppenhelg!

Kram på er fina bloggvänner!



Inga kommentarer:

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...