tisdag 1 augusti 2017

Äntligen lite sommarvärme!

Äntligen en sommardag där man kunde åka till bryggan och känna solens värme utan kalla vindar. Johanna, Timo och jag hade en alldeles egen dag och Nicke kom en sväng och tog ett dopp också... Men så härligt vi hade det, sol, bad och lek för hela slanten. Timo är så lugn och harmonisk när han är ute i naturen och det inte är en massa stim runtomkring honom. Det är också skönt för syskonen att få vara var för sig.... Mila var med mamma och storasyster i Linköping, så de hade också en mysig och lugn dag.
Vi började med en lunch ute på bryggan!
 Första doppet för dessa!
En riktigt lugn och skön dag och Timo fick ha moster och mormor för sig själv andra dagen i rad då vi var på ALV igår :) Innan vi åkte var vi på restaurang och åt lunch! Vilka härliga dagar det varit :)
Jag har nu bara 2 veckors ledighet kvar och sedan sätter det igång igen. Så klart man längtar lite, men samtidigt vet jag att det inskränker på min fritid, det som är den negativa sidan med läraryrket. Det är många timmars jobb i veckan och oftast lite på helgen också. Men nu njuter jag och suger ut det sista av ledigheten...:)

Kram på er fina bloggvänner!
Marie

Inga kommentarer:

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...