onsdag 16 november 2016

Träff med Sanukvänner!

Ibland behöver man tänka på med energi och det gör jag oftast om helgerna när jag träffar vänner, familj och våra underbara barnbarn. Helgen som var träffade jag några av mina Sanukvänner. Det var en härlig träff hos Anna i Kisa dit kom även Gunilla från Jönköping och Christine från Värmland. Gunilla och Anna lärde jag ju känna redan mitt första år på Sanuk och Christine det andra. När vi träffas känns det som vi alltid känt varandra, det är helt fantastiskt och jag är så glad att våra vägar har mötts. Nu ska vi ju allihop åka tillbaka till Koh Lanta och jobba en säsong till och det känns så bra så. Det blev ett kärt återseende med kramkalas.... Föst gick vi en promenad i Kisa och fikade på Columbia och kikade på.
Kärt återseende!
Eftermiddagen fortsatte så klart med en massa prat om vår kommande resa, men också om våra nära och kära... Förts en skål med en flaska Cava :)

Senare blev det 3-rätters och så klart thailändskt, till förrätt vårrullar och till huvudrätt en mycket god Paneng med sting i och till det en Chang och senare på kvällen bjöd Anna på en fantastiskt god chokladkaka :)
Så himla roligt att få träffas så här knappt 2 mån innan vi ska åka iväg Gunilla, Christine och jag ska åka tillsammans från Jönköping så nästa träff blir just på Axamo flygplats :) En riktig trevlig helg har det varit och som sagt nu har jag fyllt med energi :)

Kram på er alla fina bloggläsare!



Inga kommentarer:

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...