torsdag 17 mars 2016

Bättringsvägen!

Lite bättre för varje dag, sakta men säkert går det framåt :) Jag har verkligen fått tagit det lugnt denna vecka, och har mest legat på min värmedyna om kvällarna, men det har nog gett resultat. Ikväll har jag faktiskt hoppat över min ridning, fast det satt långt inne, ville inte vara så dumdristig att riskera att det ska bli värre igen. Jag känner direkt när jag anstränger mig och gör något att det blir värre :( Igår skulle jag försöka mig på att dammsuga och torka lite, men si det gick inte, det var bara att lägga sig på dynan igen....

Nu är det bara att hålla tummarna för att det ska fortsätta att bli bättre, för jag vill inte ha det här tillbaka. Fy så ledsamt att inte kunna träna eller hålla igång. Jag känner mig så himla tråkig att inte kunna röra mig som jag vill. Det är många år sedan nu som jag fick diagnosen diskbråck och har som sagt inte haft stora bekymmer efter att de läkt till sig.

Nu får vi njuta av solen!

Kram!

Inga kommentarer:

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...