söndag 13 december 2015

Wild Sator!

Mitt i betygssättning, julstädning, yrsel och spridda tankar bestämmer jag mig för att följa med till Hulingen i Hultsfred för att kolla på när Dick spelar med Wild Sator, som är precis som det låter både Wild Rover och Sator...:) Jag ångrade mig inte kan jag säga, för jag hade så himla trevligt och jag fick äta av det goda julbordet, dricka rödvin, vara i trevligt sällskap och se och lyssna på underhållning av högsta rang :) Vi åkte ner redan klockan 17 eftersom banden skulle soundchecka lite så det var några  timmar till de skulle spela, men som sagt med trevligt sällskap och god mat gjorde det inte så mycket :)
Trevligt i logen med grabbarna :)
 Mums så gott dessertbordet var även här :)
Först ut att spela var Sator efter det Wild Rover och det hela avslutades med "Wild Sator" :) Detta var deras fjärde spelning tillsammans på Hulingen och det blev bara bättre och bättre så jag kom verkligen då det var som allra bäst. Det hela var så bra att de redan är bokade till nästa års julbord :) Ja det var ett riktigt bra drag och riktigt roligt att se och höra. 
Lena och Lena diggar :)
Trevlig vecka alla fina bloggläsare!
Kram Marie!

Inga kommentarer:

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...