onsdag 23 december 2015

Julstök!

Vilken härlig julvecka med diverse julstök det har varit... Jag har hunnit med både bak, julgodis, städning och inköp av de sista julklapparna och ändå tagit det lugnt:) Det har varit himla skönt att ha varit ledig sedan i fredags.... Vi har också hunnit med de årliga julklappsracet på jobbet, alltid lika roligt och trevligt.  Vi kör lite knytis mellan racen och är på skolans fritids..:)

Lite förfest hos kollegan Maria!
 Julklappsrace!

Vi åkte ut till stugan häromdagen för att kolla efter granar och få oss lite frisk luft. Timo hittade på gran och traktorn, som han verkligen gillar :)
Idag dan före dopparedan har Dick enligt tradition tagit in och klätt granen. Jag har pyntat och städat det sista och nu ikväll kom familjen på uppesittarkväll och lite julmat och spelande på bingolotter hann vi också med:)
Nu mina vänner sitter vi här och väntar julen och passar på att spela bingolotto och dricka glögg :)

Jag önskar er alla fina bloggvänner en riktigt GOD JUL!

Kram Marie!

Inga kommentarer:

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...