måndag 4 mars 2013

Det snurrar!

Just nu är det mycket tankar, funderingar och känslor som far i huvudet... Blandade känslor, blandade funderingar och även vårkänslorna börjar krypa i kroppen. Jag tror i alla fall allt blir bra...:) Ibland så kommer allt på en och samma gång, som han sjöng Gessle:), men det är väl det som är tjusningen eller så är det spänning... Det ska liksom inte vara lugnt, för det är just precis då det bara händer något igen...:)

Alla fall så är det helt underbart att jag har min ridning när allt bara snurrar i huvudet. Det är min ridning som räddar mig i mångt och mycket...:) Och just ikväll tog jag en extra ridlektion, för som sagt det behövdes verkligen. Och jag kan säga att det var inte vilken lektion som helst, utan idag körde ridläraren helt slut på oss, vilken lektion alltså... Jag var blöt rakt igenom 3 tröjor:) Så nu känns det i kroppen och faktiskt mycket bättre i knoppen:) Det finns inget med befriande än att rida, det är balsam för hela själen:)

Må gott fina bloggvänner!
Kram Marie!

Inga kommentarer:

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...