måndag 11 mars 2013

Jesus Christ Superstar:)

Det känns som jag har väldigt mycket att längta efter just nu och det är ju alltid trevligt och jag mår väldigt bra av att längta och se fram emot det som ska komma skall.... Och i helgen kom något som jag längtat och väntat på, vår julklapp från Johanna o Nicke:)... En helg i Stockholm, först var vi och åt på Koh Pangang, en jättemysig thailändsk restaurang på Söder:) Och så himla god mat sedan... Även Nickes föräldrar hade fått det som julklapp så de var också med. Sedan var det dags för det bästa av allt, en mäktig musikal, Jesus Christ Superstar, där självaste Ola Salo spelar Jesus:)

Tack Johanna och Niclas!
Familjen Lundberg!!








Kram Marie!

Inga kommentarer:

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...