torsdag 21 mars 2013

Vädrets makter!

Ja, vad ska man säga....??? Det enda positiva är väl att folk har något gemensamt att tala om, för jag tror inte det är någon just nu som INTE pratar väder:) Här hemma tittas det på väder och SMHI:s rapporter stup i kvarten och det är inga glada miner och samtal kan jag lova. När man har en sambo som är vaktmästare och absolut inte gillar vinter och snö så kan ni ju förstå. Igår satt han och funderade vart man skulle flytta för att slippa snön:) Men just nu är jag också rätt på vintern som de flesta. Det har snart varit riktig vinter i 4 månader. Detta läste jag på FB, "Svenska sommaren är den bästa dagen på hela året" :):):) Stämmer rätt bra va??? Tyvärr så rår vi inte på vädrets makter, utan det är bara att försöka stå ut.

Solen gnistrar så fint i snön sen eftermiddag den 21 mars.
Jag hade njutit om det var december eller januari, men inte NU!!!!

"Gör något konstruktivt istället för att klaga!" :):)

Kram till er fina bloggvänner!
Från Marie!


Inga kommentarer:

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...