torsdag 6 december 2012

Vintern är här för att stanna!

Vintern har nog kommit för att stanna. När det väl har börjar snöa verkar det inte som det kan sluta:) Det skulle vara uppehåll fram till måndag, då skulle det börja igen och faktiskt hålla på hela veckan. Men icke!! Tittar man ut från fönstret signar stora vita snöflingor ner från skyn mot den mörka kvällshimlen.

Imorgon ska jag faktiskt åka till Ullared och då skulle det vara bra om det inte snöade. Elina och jag ska åka vår årliga julklappstur:) Vi har minskat i antal, för från början var det jag, Johanna, Elina, Lena och hennes Kajsa, men en efter en har droppat av. Men imorgon bitti bär det i alla fall av, och det ska bli mycket trevligt!! Men ikväll blir det först en sväng till Tuna, för att ta sig en ridtur:) Veckans höjdpunkt!!!

Kramar från Marie!


Inga kommentarer:

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...