torsdag 13 december 2012

Pustar ut!

Åhh idag pustar jag ut efter en riktigt intensiv vecka med luciaträning och sedan luciauppträdande i dagarna två och på det betygsättning. Men nu är betygen äntligen satta, det är nämligen sista dagen idag och det känns okej, men inte 100 % bra.

Jag hade idag min sista ridlektion för terminen i 15 graders kyla, visserligen i ett ridhus, men inte någon värme i och en hel vägg saknas. Så det var himla skönt att komma hem och värma sig i duschen. Innan ridningen satt jag mig några minuter i fåtöljen för att kolla nyheterna, då jag snart hör Dick ropa, "Du skulle väl rida inte sova", oj det behövdes inte många minuter, kropp och knopp är helt slut. Men det är skönt att denna vecka är över i alla fall och vi känner stor stolthet för våra duktiga elever som återigen gjorde ett fantastiskt framträdande så flera lärare satt och torkade tårarna hihi....

Imorgon packas väskan till Stockholm, då är det dags att kolla på Johannas dansföreställning som ska vara lite mer teater, vilket ska bli intressant.

Sov gott i vinterkylan!
Kramar Marie!

Inga kommentarer:

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...