onsdag 12 december 2012

Finaste Lucia!!!

Åh så stolt jag är idag...:) Finaste elever har ikväll genomfört vackraste och bästa luciatåg jag sett på länge. Det var så effektfullt med alla elever som sjunger så himla fint, så fint så att håret på armarna reste sig. När vi körde sista genrepet idag i skolan var det så vackert när en av våra killar sjöng solo så jag brast i gråt, så efteråt frågade alla eleverna; "varför grät du idag Marie?" Och när vi körde igenom sången en gång innan själva uppträdandet ikväll vände sig alla om och tittade på mig om jag skulle börja gråta igen:):) Hur ska detta sluta ??? :) :) Imorgon bitti är det dags igen för stora uppträdandet för alla lärare och elever på skolan:)

God lucianatt fina bloggvänner!

Inga kommentarer:

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...