lördag 22 december 2012

Julgodiset klart!

Nu är julgodiset klart:) I år blev det lillkusinen Linus som hjälpte Johanna och det blev både marsipanfigurer, rischolkad och Mozartkulor och jag bakade Dumlekakor, så duktiga vi var:) Idag har jag storstädat och det är så fint här, så nöjd jag är:) Jag har också handlat de sista klapparna och all julmaten är inhandlad.... Nu har vi burit ner de fyra julkartongerna och imorgon blir det att julpynta och Dick ska åka ut till stugan och hämta den stora granen, som jag som vanligt har stora förväntningar på:)







Åh det är så skönt att bara få gå här hemma och pyssla, faktiskt inget jäkt alls och det känns så himla skönt. Imorgon blir det lilla julafton hos Elina och Tommy:)
Julkramar till er alla!

Inga kommentarer:

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...