måndag 10 december 2012

Full rulle!

Ytterligare en helg att räkna bakom sig!! En helg som för övrigt har varit fullt upp, en annorlunda helg kan jag lova..:) I fredags klev Elina och jag upp i ottan för att bege oss till Ullared, vår årliga resa i december:) Hemkommen, trött och dan var det bara att bege sig till mamma och hämta Linus, brorsans grabb som vi skulle ha över helgen, medan dem lustar sig i julbord, spa och någon tråkig show hihi... Det är de värda!!

Helgen med Linus har varit både rolig och intensiv, man är ju liksom inte van att ha någon som vill göra något hela tiden, och om inte finns ju datorn och den är ju Marie inte så förtjust i att barn ska fördriva tiden med:) Så det blev en massa aktiviteter som vinterlek, jobb i stallet och fika i Horn, Wii-spel, lussebak, pysselbok, mer lek i snö, skottning vid graven, filminspelning på I-pad m.m.











Nu är det är superintensiv vecka innan jag kan pusta ut. Jag har suttit med betygen hela kvällen, imorgon julbord på jobbet, på onsdag lucia med klassen för deras föräldrar och på torsdag sista ridlektionen för terminen och kl. 24.00 ska alla betygen vara helt klara. Vi ska också träna lucia några gånger till om vi får in det. På fredag drar vi till Stockholm för Johanna har föreställning och så blir det väl att handla de sista klapparna..:) Ja det var den veckan det, får se om man överlever hihi.... Det gör jag säkert, jag har nog varit med om värre, men visst känns det tufft. 

Undrar om vi blir kallade in till chefen också för ett lönesamtal, det ska ju vara klart nu::) Kan bli allt från 700 kr till 1500 kr mer i månaden, och det bästa är ju att det blir retroaktivt från april:)

Kramar till alla fina bloggvänner!
Marie!

Inga kommentarer:

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...