söndag 2 december 2012

Första Advent!


Jag har som sagt problem med att få in mina bilder, har visst slut på lagringsminnet. Men tydligen går det bra med bilder från nätet??? Jag funderar faktiskt på att byta blogg, vi får se, men det är inget roligt att inte kunna lägga in bilder:( Men fick nu ett tips här på bloggen om att förminska bilderna så skulle det gå, och det gjorde jag men då tydligen för lite, nu har jag minskat dem ännu mer och vips fick jag in några, Skam den som ger sig och TACK Helena!!

För övrigt har jag haft en skön helg med en hel del adventspyssel. Det är så fint, mysigt och rogivande med alla dessa ljus i mörkret. Jag har suttit här och bara njutit av friden :)




Önskar er alla fina bloggvänner en härlig första advent!


Kramar från Marie!

3 kommentarer:

Unknown sa...

hej :-) att bilderna från nätet går att lägga in är för att du valt bilder med format mindre än 800x600. :-) prova mitt tips jag skrev i en tidigare kommentar om att förminska dina bilder ska du se att du kan lägga in dom. jag har testat på min blogg nu och det fungerar. :-) /Helena

Marie sa...

Jag provade att förminska en del men det räckte tydligen inte så jag provar ännu mer så får vi se. Tack för tipset!! :)

Unknown sa...

Vad bra att det fungerade nu. Härligt att kunna se dina bilder igen. :-)/Helena

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...