torsdag 29 november 2012

Adventstider!

Nu biter sig kylan på minsann, jag som är så himla frusen. Nu har vi kommit till den tiden då det är mörkt när man åker till jobbet och mörkt när man åker hem. Men nu äntligen kommer den ljuvliga adventstiden, när man får pryda sina hus med alla underbara ljusstakar och stjärnor:) Jag är ju också av det slaget att man inte tar ut något i förskott, så ännu är det inget upphängt i våra fönster, men dock nedtaget från vinden och så klart testat:) På lördag kanske jag sätter upp det i fönstret:)

En annan rolig sak är ju adventskalendern som börjar på lördag, och i år tror jag det blir hur bra som helst. Jag har nog Greveholm som en av mina favoriter och hoppas verkligen att den blir minst lika bra som sin föregångare. Både jag och tjejerna ser den varje jul, den är bara så bra:) Så jag tror jag blir en stadig tittare i år, vilket jag också var förra året när det var Tjuvarnas jul, eller vad den hette. Den var också riktigt bra:)

"Man kan inte slå världen med häpnad varje dag"
Kram Marie!



Inga kommentarer:

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...