söndag 11 november 2012

En helg med lite av varje!

Ännu en skön hösthelg har gått till enda...:) Det är så skönt att ha helg utan att tänka på jobb hela tiden, och denna helg har varit en sådan. Jag tror att allt är klart inför mina samtal och planeringen för veckan har varit klar en längre tid och ingen rättning:)

Helgen har bjudit på lite av varje, loppis på Folkhögskolan (lite fynd fick jag med mig:), fönsterputsning hemma, kört soffor till Flytthem, ost o kex, räkor och vin hos Mia och Anders, ätit planka med min kära sambo, fönsterputsning i Flytthem, tänt ljus för saknade och älskade pappa på hans grav på Fars Dag och sist men inte minst så bjöd Elina på kaffe och Fars Dagtårta...:)

FREDAGSMYS MED MIN KÄRA SAMBO
 ♥

 MIA!

 MÅNGA FÖNSTER ATT PUTSA I FLYTTHEM!


Hoppas att ni får en fridfull söndagskväll!
Kramar Marie!

Inga kommentarer:

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...