torsdag 22 november 2012

Intensiva veckor!

Ja så har vecka två snart gått vad gäller den intensiva perioden med utvecklingssamtal. Jag har ett kvar imorgon och så har jag fått två återbud som jag hoppas hinna få in nästa vecka. Och nästa vecka börjar en ny intensiv period, för då sätter vi igång betygsarbetet. Vi har tack och lov fått ett par heldagar där vårt arbetslag får sitta helt ostört och vikarier tar hand om klasserna :)

Men kl. 13.00 imorgon när jag slutat tänker jag släppa allt vad jobb heter ett par dygn framöver. Då ska jag hem och putsa de sista fönstren och gå och shoppa lite. Och på lördag morgon åker vi buss till Stockholm och därifrån båten över till Mariehamn för "Julbordskryssning" :) med Dick jobb (ett av dem)...☺☺☺

"När du känner dig pressad - prioritera"

Kramar Marie!


Inga kommentarer:

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...