måndag 5 november 2012

En helg att minnas!

 Stockholmsdagarna avslutades på Fotografiska, där bl.a. Christer Strömholm hade en fantastisk utställning. Nu blev man ytterligare en kulturell erfarenhet rikare:) Jag blir riktigt imponerad av att titta på proffsfotografers verk. Jag som är en riktig amatör förundras av hur de får till det:)





 

På fredagskvällen for vi alla hem till Småland, där det blev familjemys i dagarna två. Vi gick så klart upp till kyrkogården och där blir man varje år lika hänförd över hur vackert det är med alla ljus denna dag. Det blev så klart många ljus och en extra tanke till min far♥ och så gick vi till minneslunden för att tända ljus för Louis ♥och till min vän Eva♥ och till Dicks farmor o farfar. Dagen efter åkte vi till Frödinge kyrkogård och tände ljus för mormor o morfar♥ som i våras med 7 veckors intervall bestämde sig för att avsluta jordelivet...

En underbar helg har det varit minsann och den avslutades med att plocka upp båt och brygga, nu är det över för i år, och vi ser fram emot nästa...:) Och sist men inte minst så avslutade vi med en riktig gofika hos mamma o Leif i stugan ♥.....








Kramar till er fina bloggvänner som fortfarande troget läser min blogg!!


Inga kommentarer:

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...