måndag 24 september 2012

Utmaningar!

Ny vecka med nya utmaningar att se fram emot :) Alla veckor måste ses som en nystart, det gillar jag :) Denna vecka blir dessutom kort, eller egentligen längre, för på torsdag och fredag har vi studiedagar, vilket innebär att eleverna är lediga med vi jobbar med fortbildning från kl. 8 - 16, och jag har ju faktiskt mina korta dagar just då..... But that is life! Vi får ju fortbildning och ska bl.a. jobba med Vimmerby kommuns vision! Den kan man väl också säga är en utmaning som heter duga, men inget är omöjligt. Vad sägs om att Vimmerby kommuns skolor ska tillhöra de 10 bästa år 2014 och 2017 ska vi bli den BÄSTA!!!!!

På tal om utmaningar så håller min härliga träningsvärk i sig, kommer nästan inte ihåg hur det var utan hihi... Igår var vi på gymet igen och idag var jag och red i Tuna. Det blev en Magikväll ♥, alltså på den goe fjordningen som jag har börjat att rida..:) En härlig kväll ute i paddocken, blir glad för varje vecka som vi fortfarande kan rida utomhus :)

"Kunskap är viktigt. Men viktigare är hur den används. Och hur det görs beror på
hjärtat och sinnet hos den som använder den"
                                                                                        (Dalai Lama)

Inga kommentarer:

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...