onsdag 5 september 2012

På G!

Ja då är man äntligen på gång och denna gång menar jag inte med jobbet, för där är jag redan inkörd som om jag inte haft lov. Utan nu menar jag med träningen:) Jag rider två gånger i veckan och så tränar Dick och jag på gym två gånger i veckan, vilket känns så himla bra. Vi bestämde i somras att vi skulle försöka komma igång och träna tillsammans och nu blev det av, vi gjorde helt enkelt slag i saken...☺☺☺

Jag undrar bara hur jag ska hinna fyra dagar i veckan, jag som är lärare har ju väldigt knappt om fritid. Nu gäller det att prioritera, vara effektiv och inte ge upp träningen för jobbet. Som tur är är jag en nattuggla, och det är ju många timmar på ett dygn så det ska nog gå:). Ikväll hade vi för övrigt ett trevligt föräldramöte, så då uteblev förstås träningen, men vi har ju hela helgen på oss...:)






"Det är en konst att se det vardagliga med nya ögon"
Kramar Marie!

Inga kommentarer:

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...