onsdag 29 augusti 2012

Trivs!

Härliga vecka välkommen..:) En ny vecka med nya möjligheter, det gillas.:) Trivs som fisken i vattnet i mitt nya arbetslag och med klassen förstås. Men bäst denna vecka är nog ändå att ridlektionerna börjat Yehhhh!!! Egentligen börjar de inte förrän nästa vecka men vi tjuvstartade denna:) Jag red en ny fjording som heter Magi och han var det krut i hihi... Riktigt trevlig, men stark och rätt pigg som sagt. Han har gått medelsvår lätt B, men har inte varit igång på ett tag, så vi får väl se om det blir min nya stjärna. Min Blom har ju fått föl, en liten hingst och Älva som jag red på slutet är såld :( Ja, så kan det gå, så nu letar jag efter en ny vän som sagt:)


Kram och god natt!

Inga kommentarer:

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...